POWRÓT

Regulamin Sklepu Internetowego GiTteam.pl

 

§ 1. Postanowienia ogólne

 

Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem URL:

 

http://www.gitteam.pl

 

zwanego dalej “Sklepem”.

Sklep prowadzony jest przez Tomasz Romanowicz [nierejestrowana działalność gospodarcza] ul. Głębinowa 12C/2, Kraków 31-764, zwany dalej „Administratorem”.

 

Adres Sklepu i dane kontaktowe:

adres internetowy: www.gitteam.pl

adres email: gitteam.kontakt@gmail.com

telefon: 664 978 972

 

Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.

 

§ 2. Podstawowe pojęcia

 

  1. KLIENT – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę ze Sprzedawcą, zwana również użytkownikiem;

  2. KONSUMENT– osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;

  3. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;

  4. PRODUKT - rzecz ruchoma lub usługa oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;

  5. REGULAMIN – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;

  6. SKLEP – sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem internetowym www.gitteam.pl;

  7. SPRZEDAWCA – Tomasz Romanowicz [nierejestrowana działalność gospodarcza] ul. Głębinowa 12C/2, Kraków 31-764, tel. 664 978 972;

  8. UMOWA SPRZEDAŻY– umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego;

  9. FORMULARZ ZAMÓWIENIA- interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;

  10. KOSZYK – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów;

  11. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą;

  12. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt;

  13. DZIEŃ ROBOCZY – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;

  14. DOSTAWA – oznacza dostarczenie Klientowi Produktu przez Sprzedawcę;

  15. DOSTAWCA – podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca, a którego zadaniem jest zrealizowanie dostawy (szczegółowe informacje dot. dostawców i form dostawy określono na stronie Sprzedawcy);

  16. OFERTA – propozycja Sprzedaży zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis Produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy).

 

§ 3. Kontakt ze Sklepem

 

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Głębinowa 12C/2 Kraków 31-764

  2. Adres e-mail Sprzedawcy: gitteam.kontakt@gmail.com

  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 664 978 972

  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 51 1020 2430 0000 8802 0059 4739

  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

 

§ 4. Warunki techniczne

 

  1. Klient może korzystać ze Sklepu zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.

  2. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.

  3. W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:

- aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);

- aktywnego konta poczty elektronicznej.

 

§ 5. Informacje ogólne

 

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych.

 

§ 6. Zasady składania Zamówienia

 

  1. Klient może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienia składane w soboty, niedziele lub święta są rozpatrywane następnego dnia roboczego;

  2. W celu złożenia Zamówienia należy:

- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”;

- należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki, uzupełnić dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres e-mail, kliknąć przycisk “Dalej”, kliknąć przycisk “Złóż zamówienie”;

 

§ 7. Oferowane metody dostawy oraz płatności

 

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:

- Przesyłka kurierska

- Przesyłka paczkomat InPost

- Odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu daty oraz miejsca na terenie miasta Krakowa

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

- Płatność przelew na konto Sprzedawcy

- Płatność przelew na telefon

- Płatności elektroniczne (PayPal)

  1. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.

 

§ 8. Wykonanie umowy sprzedaży

 

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.

  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem lub płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

  4. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.

  1. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

  1. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

  2. W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem Klient jest o tym niezwłocznie informowany. Klient decyduje, czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane. Klient i Sklep związani są ceną Produktu obowiązującą w chwili złożenia na niego zamówienia.

  3. Czas realizacji zamówień personalizowanych może ulec zmianie i wydłużyć się ( w zależności od liczby zamówionych sztuk), o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany. W przypadku wydłużenia terminu sprzedawca poinformuje mailowo klienta o zaistniałym fakcie. Wydłużony czas realizacji nie upoważnia do odstąpienia od umowy.

  4. W przypadku zamówienia kilku sztuk towaru towar co do zasady pakowany jest zbiorczo w jedną przesyłkę chyba że, wybierając sposób dostawy Klient wskaże inny sposób pakowania i zaznaczy opcje odrębnej dostawy dla każdego produktu. O wysyłaniu towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.

  5. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura (bez VAT). Klient zobowiązany jest do podania pełnych danych niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury: Imię i nazwisko/firmę, Adres zamieszkania/siedziby, Numer NIP (w przypadku firm), numer PESEL (osoby fizyczne), Numer zamówienia, Adres korespondencyjny. Na życzenie Klienta wystawiany jest Dowód sprzedaży.

  6. Każdy rejestrujący się lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres email informacji związanych z przebiegiem transakcji, zawiadomień oraz o zmianach w niniejszym Regulaminie.

 

§ 9 Prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem postanowień poniżej.

W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Wzór oświadczenia Odstąpienia od Umowy Sprzedaży znajduje się w załączniku nr 1 Do niniejszego regulaminu.

  1. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

  2. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

  3. W przypadku przesłania oświadczenia przez Klienta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

  4. Skutki odstąpienia od Umowy: 

    1.  W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

    2.  W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

    3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    4. Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.

    5. Jeżeli Klient będący konsumentem wybrał sposób dostarczenia rzeczy (towaru) inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, (dotyczy sposobu pierwotnej dostawy do Klienta) przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

    6. W przypadku zwrotu części zamówienia (nie jego całości) Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów wysyłki.

    7. Klient powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

    8. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

    9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.

  5.  Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (tj. towar na zamówienie),

    2. dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

    3. zawarcie nastąpiło drodze aukcji publicznej,

  6. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta jest ona zwracana przez przewoźnika z powrotem do Sklepu.

    1. Jeżeli w takiej sytuacji Klient wyrazi wolę dalszego związania umową sprzedaży, zobowiązany jest do naprawienia szkody poniesionej przez Sklep, której wysokość odpowiada kosztowi przesyłki zwrotnej według stawek przewoźnika. Klient zobowiązany jest także do ponownego wybrania sposobu dostarczenia przesyłki oraz pokrycia kosztu ponownej przesyłki.

    2. Jeżeli w takiej sytuacji Klient nie wyrazi woli dalszego związania umową sprzedaży tj. odstąpi od umowy, zobowiązany jest do naprawienia szkody poniesionej przez Sklep, której wysokość odpowiada kosztowi przesyłki zwrotnej według stawek przewoźnika. Jeżeli w sytuacji, o której mowa, Klient nie zajmie w terminie 30 dni żadnego stanowiska w sprawie tj. ani nie wyrazi woli dalszego związania umową sprzedaży ani też nie odstąpi od umowy, Sklep może w terminie kolejnych 7 dni odstąpić od umowy sprzedaży, przesyłając Klientowi oświadczenie o odstąpieniu na podany przez niego adres e-mail. Klient zobowiązany jest przy tym do naprawienia szkody poniesionej przez Sklep, której wysokość odpowiada kosztowi przesyłki zwrotnej według stawek przewoźnika. Sklep rozliczy się z Klientem w terminie 14 dni licząc od dnia odstąpienia od umowy.

 

§ 11 Reklamacja i gwarancja

 

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w ustawie o prawach konsumenta- również odstąpienia od umowy.

  1. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy najlepiej przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę w niniejszym regulaminie (załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu).

  3. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

  1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową lub nie doprowadził Towaru do zgodności z umową

  2. brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową;

  3. brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;

  4. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

  1. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli niezgodność Towaru z umową jest nieistotna.

  2. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

  3. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.

  4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

  5. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

  6. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep wysyła do Klienta Towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy produkt nie są możliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki.

 

§ 13 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

  2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

  3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

 

 

§ 14 Postanowienia końcowe

 

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

  4. Konsument ma prawo skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami http://ec.europa.eu/consumers/odr.

  5. Konsument ma obowiązek zbadać przesyłkę przy jej odbiorze. W razie dostrzeżenia wad i uszkodzeń – Klient ma obowiązek sporządzić protokół przy odbiorze. W przypadku niedopełnienia ww. formalności, Sprzedawca nie odpowiada za wady i uszkodzenie Produktu powstałe od chwili przyjęcia go przez Dostawcę aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

  6. W czasie trwania siły wyższej, Strony umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.

-Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.

  1. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.

  2. Regulamin obowiązuje od dnia

 

 

Załącznik nr 1

 

Dane do kontaktu:
GiTteam, Tomasz Romanowicz
ul. Głębinowa 12C/2
31-764 Kraków
e-mail: gitteam.kontakt@gmail.com 664 978 972

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Odstępuję od umowy z dnia*……………………… dotyczącej*/polegającej na*………………………

Imię i nazwisko, adres Klienta* …………………………………………………………………….…

Podpis*……………………………………………………..… (o ile wysyłane w wersji papierowej)

Data …………………………………………………

* uzupełnić

 

 

 

Załącznik nr 2

 

Dane do kontaktu:
GiTteam, Tomasz Romanowicz
ul. Głębinowa 12C/2
31-764 Kraków
e-mail: gitteam.kontakt@gmail.com 664 978 972

 

FORMULARZ REKLAMACJI

(wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji dot. niezgodności Towaru z Umową)

 

Dotyczy zamówienia nr: ______________z dnia __________________________________

Dotyczy produktu: _______________________________________________ [opis produktu]

Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową. Niezgodność Towaru z umową polega na: __________________________________________________________________________-________________

Niezgodność została stwierdzona w dniu _______________

Z uwagi na powyższe, proszę o: _____________________________________ (wskazać roszczenie).

Imię i nazwisko, adres Klienta* ……………………………………………………………………………..

Podpis*……………………………………………………………… (o ile wysyłane w wersji papierowej)

Data ………………….* uzupełnić

 

 

Powrót

Powrót

gitteam.kontakt@gmail.com

Informacje